Jak to działa?
Przynieś uszkodzony produkt do Punktu Obsługi Klienta w Twoim sklepie wraz z oryginalnym dowodem zakupu*, gdzie uzyskasz potwierdzenie czy znajduje się na liście produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup**. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą wszystkie oryginalne akcesoria dołączone do zakupionego produktu. Nie ma wymogu dostarczenia oryginalnego opakowania produktu.
Zgłoszone przez Ciebie uszkodzenie produktu zostanie w ekspresowym tempie zweryfikowane w Punkcie Obsługi Klienta pod kątem czy spełnia ono warunki realizacji usługi Bezpieczny Zakup.
Jeżeli uszkodzenie spełnia warunki usługi Bezpieczny Zakup, wówczas Punkt Obsługi Klienta zapewni Ci wymianę produktu na nowy.

Philips BHB886/00 Jonizacja

lokówka automatyczna

(98)

699 zł

RATY: 23,30 zł x 30 rat 0%

Philips S3233/52 Trymer

golarka męska

(66)

379 zł

RATY: 12,63 zł x 30 rat 0%

Philips S6630/11 Trymer

golarka męska

(58)

579 zł

RATY: 19,30 zł x 30 rat 0%
Regulamin oraz lista produktów objętych usługą Bezpieczny Zakup poniżej
Regulamin »

 

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się ze sprzedawcą w Twoim sklepie 


*Należy dostarczyć produkt do konkretnego sklepu, gdzie dokonany był zakup. W przypadku produktów zakupionych w sklepie on-line możesz dostarczyć uszkodzony produkt do dowolnego punktu danej sieci sklepów stacjonarnych.
**Patrz lista produktów objęta usługą Bezpieczny Zakup. Usłudze nie podlegają szczoteczki i irygatory Philips Sonicare, depilatory IPL Philips Lumea oraz niektóre modele golarek.