USŁUGI DOSTAWY I INSTALACJI
CENNIK USŁUG DODATKOWYCH
Dostarczamy, instalujemy i odbieramy zużyty sprzęt.
Nieważne, czy kupujesz Towar w sklepie, czy przez Internet. Dostarczymy Twoje zamówienie we wskazane miejsce, zainstalujemy a także odbierzemy zużyty sprzęt
Wybierz kategorię:
Cennik usług
Pralki i pralko suszarki
Do góryUsługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu (nie dotyczy postawienia na innym urządzeniu)
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji urządzenia w miejscu docelowego użytkowania
- usunięciu blokad transportowych bębna pralniczego
- odłączeniu zużytej pralki
- podłączeniu nowej pralki do sprawnej i przygotowanej instalacji*
- uruchomienie pralki
- kontroli szczelności podłączenia do instalacji
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi: Obejrzyj film https://youtu.be/enCNUGxkjlc
- przygotuj dostęp do zaworu wody i sprawdź czy da się go zakręcić
- zapewnij swobodny dostęp i dojście do miejsca podłączenia pralki
Zweryfikuj czy odpływ wody jest drożny i znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania pralki
Suszarki do ubrań
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu (nie dotyczy postawienia na innym urządzeniu)
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- odłączenie zużytego urządzenia
- wypoziomowaniu/stabilizacji urządzenia w miejscu docelowego użytkowania
- usunięciu blokad transportowych bębna pralniczego
- połączeniu obu urządzeń w zestaw (sprawdź w zakładce „akcesoria” i dodaj do zamówienia wymagany łącznik obu urządzeń)
- podłączeniu nowych urządzeń do sprawnej i przygotowanej instalacji
- kontroli szczelności podłączenia do instalacji
Pamiętaj: Technicy SERWISU EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj dostęp do zaworu wody i sprawdź czy da się go zakręcić
- zapewnij swobodny dostęp i dojście do miejsca podłączenia pralki
- zweryfikuj czy odpływ wody jest drożny i znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania pralki
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu
- rozpakowaniu urządzenia
- usunięciu zabezpieczeń transportowych
- zmianie kierunku otwierania drzwi (gratis opcjonalnie zależnie od modelu)
- odłączeniu zużytej suszarki
- ustawieniu we wskazanym miejscu (nie dotyczy postawienia na innym urządzeniu)
- wypoziomowaniu/stabilizacji urządzenia w miejscu docelowego użytkowania
- podłączenie do sprawnej i przygotowanej instalacji kanalizacyjnej (dotyczy modeli posiadających przewód do odprowadzania skroplin)
- wyniesieniu opakowania
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- zapewnij swobodny dostęp i dojście do miejsca podłączenia suszarki
Kuchnie wolnostojące
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji kuchni w miejscu docelowego użytkowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji kuchni w miejscu docelowego użytkowania
- odłączeniu zużytej kuchni
- podłączenie kuchni do istniejącej i przygotowanej instalacji gazowej oraz elektrycznej (niezbędne jest posiadanie przewodu gazowego o dł. min. 1,5 m oraz sprawny zawór gazu.)
- uruchomieniu kuchni
- sprawdzeniu szczelności podłączenia
- potwierdzeniu podłączenia kuchni wpisem w karcie gwarancyjnej
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy podłączają kuchnie gazowe używając węży elastycznych. Jeśli nie posiadasz go, zamów wraz z kuchnią wąż elastyczny o długości min. 1,5 m. Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Nie trać gwarancji! Tylko uprawniony technik może podłączyć kuchnię gazową.
Gwarancja na kuchnie gazowe jest ważna tylko pod warunkiem, że instalacja sprzętu dokonana została przez osobę uprawnioną, co potwierdzone zostało odpowiednią pieczęcią i wpisem w karcie gwarancyjnej. Nasi Technicy posiadają takie uprawnienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- zagwarantuj dostęp do zaworu gazowego i sprawdź czy da się go zamknąć (nie dotyczy urządzeń elektrycznych)
- zweryfikuj czy dostęp do instalacji elektrycznej znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania kuchni
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu kuchni ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Lodówki dwudrzwiowe
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Pamiętaj: Nieprawidłowo wypoziomowana chłodziarka może głośno pracować.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- zdjęciu folii termicznej zabezpieczającej powierzchnię obudowy
- zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia agregatu
- ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach
- przygotowaniu do włączenia urządzenia
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Lodówki jednodrzwiowe
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Pamiętaj: Nieprawidłowo wypoziomowana chłodziarka może głośno pracować.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- zdjęciu folii termicznej zabezpieczającej powierzchnię obudowy
- zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia agregatu
- ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach
- przygotowaniu do włączenia urządzenia
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przed dostawą przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- zmianie kierunku otwierania drzwi w chłodziarce oraz zamrażalniku
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawienie we wskazanym miejscu
- wypoziomowanie/stabilizacja urządzenia w miejscu docelowego użytkowania (nie dotyczy urządzeń do zabudowy)
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście.
Usługa w Warszawie, wykonywana jest przy dostawie.
Lodówki Side by Side
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa dodatkowa wykonywana jest przy dostawie przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
Pamiętaj: Nieprawidłowo wypoziomowana chłodziarka może głośno pracować.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa dodatkowa wykonywana jest przy dostawie przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- zdjęciu folii termicznej zabezpieczającej powierzchnię obudowy
- zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia agregatu
- ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach
- przygotowaniu do włączenia urządzenia
- podłączenie chłodziarki do instalacji wodnej (gratis opcjonalnie zależnie od modelu)
- przygotowanie do uruchomienia kostkarki lodu
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszących urządzenie osób
- zweryfikuj czy dostęp do instalacji wodnej i elektrycznej znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania
- zagwarantuj dostęp do zaworu wody i sprawdź czy można go zakręcić
Usługa wykonywana jest przy dostawie przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- zmiana otwierania drzwi w lodówce (GRATIS na życzenie Klienta)
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- zdjęciu folii termicznej zabezpieczającej powierzchnię obudowy
- zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia agregatu
- montażu paneli frontowych
- montażu zestawu chłodziarek w całość
- ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach
- przygotowaniu do włączenia urządzenia
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Zamrażarki szufladowe
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Pamiętaj: Nieprawidłowo wypoziomowana chłodziarka może głośno pracować.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- zdjęciu folii termicznej zabezpieczającej powierzchnię obudowy
- zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia agregatu
- ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach
- przygotowaniu do włączenia urządzenia
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przed dostawą przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- zmianie kierunku otwierania drzwi w chłodziarce oraz zamrażalniku
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawienie we wskazanym miejscu
- wypoziomowanie/stabilizacja urządzenia w miejscu docelowego użytkowania (nie dotyczy urządzeń do zabudowy)
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście.
Usługa w Warszawie, wykonywana jest przy dostawie.
Zamrażarki skrzyniowe
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Pamiętaj: Nieprawidłowo wypoziomowana chłodziarka może głośno pracować.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji chłodziarki w miejscu docelowego użytkowania
- zdjęciu folii termicznej zabezpieczającej powierzchnię obudowy
- zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia agregatu
- ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach
- przygotowaniu do włączenia urządzenia
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Zmywarki wolnostojące
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji zmywarki w miejscu docelowego użytkowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście ii dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- wypoziomowaniu/stabilizacji zmywarki w miejscu docelowego użytkowania
- odłączeniu zużytej zmywarki
- zdjęciu zabezpieczeń transportowych
- podłączeniu nowej zmywarki do sprawnej i przygotowanej instalacji*
- kontroli szczelności podłączenia do instalacji
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj dostęp do zaworu wody i sprawdź czy da się go zakręcić
- zapewnij swobodny dostęp i dojście do miejsca podłączenia zmywarki
- zweryfikuj czy odpływ wody jest drożny i znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania zmywarki
Zmywarki do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana jest przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- odłączeniu zużytej zmywarki
- demontażu zużytej zmywarki
- montażu nowej zmywarki (w tym także frontu zmywarki)
- podłączeniu nowej zmywarki*
- uruchomieniu nowej zmywarki
- sprawdzeniu szczelności podłączenia
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj dostęp do zaworu wody i sprawdź czy da się go zakręcić
- zapewnij swobodny dostęp i dojście do miejsca podłączenia zmywarki
- zweryfikuj czy odpływ wody jest drożny i znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania zmywarki
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu zmywarki ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Okapy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Zlewozmywaki
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Piekarniki do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- odłączeniu zużytego piekarnika
- podłączeniu nowego piekarnika do istniejącej i przygotowanej instalacji elektrycznej (niezbędne jest posiadanie pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych piekarników)
- uruchomieniu piekarnika
- potwierdzeniu podłączenia piekarnika wpisem w karcie gwarancyjnej (o ile jest wymagane)
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu nowego piekarnika ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- odłączeniu zużytego piekarnika
- podłączeniu nowego piekarnika do istniejącej i przygotowanej instalacji elektrycznej (niezbędne jest posiadanie pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych piekarników)
- uruchomieniu piekarnika
- potwierdzeniu podłączenia piekarnika wpisem w karcie gwarancyjnej (o ile jest wymagane)
- odłączeniu zużytej płyty
- podłączeniu nowej płyty do istniejącej i przygotowanej instalacji gazowej lub elektrycznej (niezbędne jest posiadanie odpowiedniego przewodu gazowego lub/oraz elektrycznego a także pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych płyt)
- sprawdzeniu szczelności podłączenia (dotyczy płyt gazowych)
- uruchomieniu płyty
- potwierdzeniu podłączenia płyty wpisem w karcie gwarancyjnej
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy podłączają kuchnie gazowe używając węży elastycznych. Jeśli nie posiadasz go, zamów wraz z kuchnią wąż elastyczny o długości min. 1,5 m. Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Nie trać gwarancji! Tylko uprawniony technik może podłączyć płytę gazową.
Gwarancja na płyty gazowe jest ważna tylko pod warunkiem, że instalacja sprzętu dokonana została przez osobę uprawnioną, co potwierdzone zostało odpowiednią pieczęcią i wpisem w karcie gwarancyjnej. Nasi Technicy posiadają takie uprawnienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu zestawu ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Płyty do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- odłączeniu zużytej płyty
- podłączeniu nowej płyty do istniejącej i przygotowanej instalacji gazowej lub elektrycznej (niezbędne jest posiadanie odpowiedniego przewodu gazowego lub/oraz elektrycznego a także pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych płyt)
- sprawdzeniu szczelności podłączenia (dotyczy płyt gazowych)
- uruchomieniu płyty
- potwierdzeniu podłączenia płyty wpisem w karcie gwarancyjnej
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy podłączają kuchnie gazowe używając węży elastycznych. Jeśli nie posiadasz go, zamów wraz z kuchnią wąż elastyczny o długości min. 1,5 m. Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Nie trać gwarancji! Tylko uprawniony technik może podłączyć płytę gazową.
Gwarancja na płyty gazowe jest ważna tylko pod warunkiem, że instalacja sprzętu dokonana została przez osobę uprawnioną, co potwierdzone zostało odpowiednią pieczęcią i wpisem w karcie gwarancyjnej. Nasi Technicy posiadają takie uprawnienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu płyty ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- odłączeniu zużytego piekarnika
- podłączeniu nowego piekarnika do istniejącej i przygotowanej instalacji elektrycznej (niezbędne jest posiadanie pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych piekarników)
- uruchomieniu piekarnika
- potwierdzeniu podłączenia piekarnika wpisem w karcie gwarancyjnej (o ile jest wymagane)
- odłączeniu zużytej płyty
- podłączeniu nowej płyty do istniejącej i przygotowanej instalacji gazowej lub elektrycznej (niezbędne jest posiadanie odpowiedniego przewodu gazowego lub/oraz elektrycznego a także pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych płyt)
- sprawdzeniu szczelności podłączenia (dotyczy płyt gazowych)
- uruchomieniu płyty
- potwierdzeniu podłączenia płyty wpisem w karcie gwarancyjnej
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy podłączają kuchnie gazowe używając węży elastycznych. Jeśli nie posiadasz go, zamów wraz z kuchnią wąż elastyczny o długości min. 1,5 m. Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Nie trać gwarancji! Tylko uprawniony technik może podłączyć płytę gazową.
Gwarancja na płyty gazowe jest ważna tylko pod warunkiem, że instalacja sprzętu dokonana została przez osobę uprawnioną, co potwierdzone zostało odpowiednią pieczęcią i wpisem w karcie gwarancyjnej. Nasi Technicy posiadają takie uprawnienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu zestawu ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Kuchnie do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- odłączeniu zużytego piekarnika
- podłączeniu nowego piekarnika do istniejącej i przygotowanej instalacji elektrycznej (niezbędne jest posiadanie pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych piekarników)
- uruchomieniu piekarnika
- potwierdzeniu podłączenia piekarnika wpisem w karcie gwarancyjnej (o ile jest wymagane)
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu nowego piekarnika ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- odłączeniu zużytego piekarnika
- podłączeniu nowego piekarnika do istniejącej i przygotowanej instalacji elektrycznej (niezbędne jest posiadanie pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych piekarników)
- uruchomieniu piekarnika
- potwierdzeniu podłączenia piekarnika wpisem w karcie gwarancyjnej (o ile jest wymagane)
- odłączeniu zużytej płyty
- podłączeniu nowej płyty do istniejącej i przygotowanej instalacji gazowej lub elektrycznej (niezbędne jest posiadanie odpowiedniego przewodu gazowego lub/oraz elektrycznego a także pasującej do instalacji domowej wtyczki. Większość producentów nie dodaje tego rodzaju akcesoriów do nowych płyt)
- sprawdzeniu szczelności podłączenia (dotyczy płyt gazowych)
- uruchomieniu płyty
- potwierdzeniu podłączenia płyty wpisem w karcie gwarancyjnej
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy podłączają kuchnie gazowe używając węży elastycznych. Jeśli nie posiadasz go, zamów wraz z kuchnią wąż elastyczny o długości min. 1,5 m. Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu gazu, oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacja elektrycznej oraz gazowej.
Nie trać gwarancji! Tylko uprawniony technik może podłączyć płytę gazową.
Gwarancja na płyty gazowe jest ważna tylko pod warunkiem, że instalacja sprzętu dokonana została przez osobę uprawnioną, co potwierdzone zostało odpowiednią pieczęcią i wpisem w karcie gwarancyjnej. Nasi Technicy posiadają takie uprawnienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu zestawu ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Lodówki do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana przed dostawą przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- zmianie kierunku otwierania drzwi w chłodziarce oraz zamrażalniku
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawienie we wskazanym miejscu
- wypoziomowanie/stabilizacja urządzenia w miejscu docelowego użytkowania (nie dotyczy urządzeń do zabudowy)
- usunięcie blokad/zabezpieczeń transportowych
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście.
Usługa w Warszawie, wykonywana jest przy dostawie.
Usługa wykonywana jest przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- zmiana otwierania drzwi w lodówce (GRATIS na życzenie Klienta)
- odłączeniu zużytej lodówki
- demontażu zużytej lodówki
- montażu nowej lodówki
- podłączeniu nowej lodówki
- montaż frotów meblowych
- przygotowaniu do uruchomienia
- sprawdzeniu szczelności uszczelek
- wyniesieniu opakowania
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu lodówki ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Pralki do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu (nie dotyczy postawienia na innym urządzeniu)
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Usługa wykonywana jest przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
- odłączenie zużytej pralki
- montażu pralki w zabudowie meblowej
- zdjęciu blokad transportowych
- podłączeniu pralki do istniejących i przygotowanych instalacji wodnej i elektrycznej*
- przeprowadzeniu krótkiego instruktażu
*Pamiętaj: Technicy serwisu EURO nie zmieniają miejsca usytuowania zaworu dopływowego wody, odpływu oraz zasilania. Podłączenie możliwe będzie jedynie do przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz wodnej (dopływ/odpływ).
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj dostęp do zaworu wody i sprawdź czy da się go zakręcić
- zapewnij swobodny dostęp i dojście do miejsca podłączenia pralki
- zweryfikuj czy odpływ wody jest drożny i znajduje się w bliskiej odległości od miejsca użytkowania pralki
- sprawdź czy wymiary otworu w zabudowie są odpowiednie do montażu pralki ponieważ nasi technicy nie mogą ingerować w przerabianie zabudowy meblowej
Kuchenki mikrofalowe
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Kuchenki mikrofalowe do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Klimatyzatory
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Ekspresy do zabudowy
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Telewizory do 50 cali (włącznie)
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- montażu podstawy (dotyczy telewizorów)
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- podłączeniu do istniejącej instalacji antenowej i elektrycznej
- uruchomieniu i sprawdzeniu sterowania pilotem
- uruchomieniu odbioru sygnału telewizyjnego DVBT2 HEVC
- zaprogramowaniu dostępnych kanałów cyfrowej telewizji
- sprawdzeniu jakości obrazu i dźwięku
Pamiętaj: Jeśli telewizor podłączany będzie do dekodera, niezbędny będzie kabel HDMI o odpowiedniej długości. Dodaj już teraz do zamówienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana jest przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu urządzenia na dowolne piętro
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- podłączeniu telewizora do istniejącej instalacji antenowej i elektrycznej
- uruchomienie i sprawdzeniu sterowania pilotem
- uruchomienie odbioru sygnału telewizyjnego
- włączenie automatycznego wyszukiwania kanałów
- sprawdzenie jakości obrazu i dźwięku
- wywierceniu otworów wiertarką bezpyłową i osadzeniu kołków rozporowych (odpowiednie kołki w cenie usługi)
- przymocowaniu uchwytu ściennego (pamiętaj, aby dokupić, możesz otrzymać wraz z dostawą)
- osadzeniu telewizora i sprawdzeniu stabilności
Pamiętaj: Maksymalna wysokość montażu urządzenia to 180 cm.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługę wykonuje specjalistyczny serwis w ciągu 21 dni od dostawy, polega na::
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i system w podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- pomiar i regulacja przestrzeni barw (gamutu) dla treści HD/4K/8K SDR
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracj
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
Pamiętaj:
- po zakupie telewizora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- telewizor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Usługę wykonuje specjalistyczny serwis w ciągu 21 dni od dostawy, polega na:
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i systemów podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- pomiar i regulacja przestrzeni barw (gamutu) dla treści HD/4K/8K SDR
- pomiar i regulacja charakterystyki jasności do HDR10, HLG i Dolby Vision
- stworzenie dodatkowych profili: oglądanie dzienne, gry (PC, Xbox, PlayStation)
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracji
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
Pamiętaj:
- po zakupie telewizora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- telewizor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Telewizory od 55 do 79 cali
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- montażu podstawy (dotyczy telewizorów)
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- podłączeniu do istniejącej instalacji antenowej i elektrycznej
- uruchomieniu i sprawdzeniu sterowania pilotem
- uruchomieniu odbioru sygnału telewizyjnego DVBT2 HEVC
- zaprogramowaniu dostępnych kanałów cyfrowej telewizji
- sprawdzeniu jakości obrazu i dźwięku
Pamiętaj: Jeśli telewizor podłączany będzie do dekodera, niezbędny będzie kabel HDMI o odpowiedniej długości. Dodaj już teraz do zamówienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana jest przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu urządzenia na dowolne piętro
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- podłączeniu telewizora do istniejącej instalacji antenowej i elektrycznej
- uruchomienie i sprawdzeniu sterowania pilotem
- uruchomienie odbioru sygnału telewizyjnego
- włączenie automatycznego wyszukiwania kanałów
- sprawdzenie jakości obrazu i dźwięku
- wywierceniu otworów wiertarką bezpyłową i osadzeniu kołków rozporowych (odpowiednie kołki w cenie usługi)
- przymocowaniu uchwytu ściennego (pamiętaj, aby dokupić, możesz otrzymać wraz z dostawą)
- osadzeniu telewizora i sprawdzeniu stabilności
Pamiętaj: Maksymalna wysokość montażu urządzenia to 180 cm.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługę wykonuje specjalistyczny serwis w ciągu 21 dni od dostawy, polega na::
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i system w podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- pomiar i regulacja przestrzeni barw (gamutu) dla treści HD/4K/8K SDR
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracj
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
Pamiętaj:
- po zakupie telewizora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- telewizor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Usługę wykonuje specjalistyczny serwis w ciągu 21 dni od dostawy, polega na:
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i systemów podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- pomiar i regulacja przestrzeni barw (gamutu) dla treści HD/4K/8K SDR
- pomiar i regulacja charakterystyki jasności do HDR10, HLG i Dolby Vision
- stworzenie dodatkowych profili: oglądanie dzienne, gry (PC, Xbox, PlayStation)
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracji
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
Pamiętaj:
- po zakupie telewizora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- telewizor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Telewizory powyżej 83 cali
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu sprzętu do domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- montażu podstawy (dotyczy telewizorów)
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- podłączeniu do istniejącej instalacji antenowej i elektrycznej
- uruchomieniu i sprawdzeniu sterowania pilotem
- uruchomieniu odbioru sygnału telewizyjnego DVBT2 HEVC
- zaprogramowaniu dostępnych kanałów cyfrowej telewizji
- sprawdzeniu jakości obrazu i dźwięku
Pamiętaj: Jeśli telewizor podłączany będzie do dekodera, niezbędny będzie kabel HDMI o odpowiedniej długości. Dodaj już teraz do zamówienia.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługa wykonywana jest przez doświadczonych Techników serwisu EURO i polega na:
- wniesieniu urządzenia na dowolne piętro
- rozpakowaniu urządzenia
- wyniesieniu opakowania
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- podłączeniu telewizora do istniejącej instalacji antenowej i elektrycznej
- uruchomienie i sprawdzeniu sterowania pilotem
- uruchomienie odbioru sygnału telewizyjnego
- włączenie automatycznego wyszukiwania kanałów
- sprawdzenie jakości obrazu i dźwięku
- wywierceniu otworów wiertarką bezpyłową i osadzeniu kołków rozporowych (odpowiednie kołki w cenie usługi)
- przymocowaniu uchwytu ściennego (pamiętaj, aby dokupić, możesz otrzymać wraz z dostawą)
- osadzeniu telewizora i sprawdzeniu stabilności
Pamiętaj: Maksymalna wysokość montażu urządzenia to 180 cm.
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście dla wnoszonego sprzętu i dostęp do miejsca użytkowania urządzenia
Usługę wykonuje specjalistyczny serwis w ciągu 21 dni od dostawy, polega na::
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i system w podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- pomiar i regulacja przestrzeni barw (gamutu) dla treści HD/4K/8K SDR
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracj
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
Pamiętaj:
- po zakupie telewizora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- telewizor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Usługę wykonuje specjalistyczny serwis w ciągu 21 dni od dostawy, polega na:
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i systemów podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- pomiar i regulacja przestrzeni barw (gamutu) dla treści HD/4K/8K SDR
- pomiar i regulacja charakterystyki jasności do HDR10, HLG i Dolby Vision
- stworzenie dodatkowych profili: oglądanie dzienne, gry (PC, Xbox, PlayStation)
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracji
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
Pamiętaj:
- po zakupie telewizora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- telewizor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Zestawy kina domowego
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Projektory
Usługa wykonywana przez doświadczonych Techników serwisu EURO polegająca na:
- wniesieniu urządzenia do mieszkania/domu Klienta
- rozpakowaniu urządzenia
- ustawieniu we wskazanym miejscu
- wyniesieniu opakowania
Jak przygotować się do wykonania usługi:
- przygotuj swobodne przejście do miejsca ustawienia urządzenia
Laptopy i komputery PC
Usługa wykonywana jest w sklepie fizycznym po ustaleniu z Klientem szczegółów personalizacji urządzenia.
Zakres usługi:
- Skonfigurujemy Twój nowy komputer
- Założymy Ci konto dostępu i pokażemy, jak podłączyć się do Internetu
- Zainstalujemy Ci szybką przeglądarkę i ustawimy aktualizacje
- Ustawimy zabezpieczenia, w tym antywirusa
Zakres usługi:
- Skonfigurujemy Twój nowy komputer
- Założymy Ci konto dostępu i pokażemy, jak podłączyć się do Internetu
- Zainstalujemy Ci szybką przeglądarkę i ustawimy aktualizacje
- Ustawimy zabezpieczenia, w tym antywirusa
- Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze funkcje Windows 10
- Skonfigurujemy dysk OneDrive na Twoje ważne multimedia i dokumenty
- Założymy konta dla całej rodziny oraz zabezpieczenia dla dzieci
- Dostosujemy przeglądarkę do Twoich potrzeb
Monitory
- dojeździe do lokalu Klienta w ustalonym z serwisem terminie (do 21 dni od dostawy)
- optymalizacji płynności ruchu
- regulacji rozdzielczości i systemów podnoszących ostrość
- pomiar i regulacja balansu bieli i charakterystyki jasności
- profilowanie ICC natywnej przestrzeni barw monitora
- prezentacja różnic, przygotowanie raportu przed - po kalibracj
Wizualna prezentacja usługi:
https://youtu.be/GbhINY_rskE
- po zakupie monitora obsługa serwisu skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h.
- monitor do czasu kalibracji należy standardowo używać, dzięki temu poznasz jego fabryczne możliwości techniczne a Twoje oczekiwania do późniejszego obrazu będą bardziej sprecyzowane.
Tablet
Usługa wykonywana jest w sklepie fizycznym po ustaleniu z Klientem szczegółów personalizacji urządzenia.
Zakres usługi:
- Przeniesiemy zdjęcia, kontakty i aplikacje
- Przytniemy starą kartę SIM, żeby pasowała do nowego tabletu
- Skonfigurujemy Twój nowy tablet
- Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze funkcje urządzenia
- Założymy Ci konto e-mail i pokażemy, jak podłączyć się do Internetu
- Ustawimy zabezpieczenia, w tym antywirusa
- Zainstalujemy Ci trzy aplikacje, żeby pokazać, jak to się robi
Smartfon
Usługa wykonywana jest w sklepie fizycznym po ustaleniu z Klientem szczegółów personalizacji urządzenia.
Zakres usługi:
- Przeniesiemy zdjęcia, kontakty i aplikacje
- Przytniemy starą kartę SIM, żeby pasowała do nowego smartfona
- Skonfigurujemy Twój nowy smartfon
- Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze funkcje urządzenia
- Założymy Ci konto e-mail i pokażemy, jak podłączyć się do Internetu
- Ustawimy zabezpieczenia, w tym antywirusa
- Zainstalujemy Ci trzy aplikacje, żeby pokazać, jak to się robi
Smartwatch
Zakres usługi:
- Skonfigurujemy Twój nowy smartwatch
- Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze funkcje urządzenia
- Sparujemy smartwatch z Twoim smartfonem
- Zainstalujemy Ci trzy aplikacje, żeby pokazać, jak to się robi
Regulaminy:
Regulamin Produktu LoconRegulamin Produktu McAfee
Regulamin Produktu Microsoft 365
Regulamin Produktu Locon obowiązujący od 06.06.2024
Regulamin Produktu McAfee obowiązujący od 06.06.2024
Regulamin Produktu Microsoft 365 obowiązujący od 06.06.2024