Telewizory LG z funkcjami AI – poznaj rozwiązania, które budzą zachwyt

Zuzanna Wierus
Artykuł powstał we współpracy z LG

Mimo że wydaje nam się, że sztuczna inteligencja już niczym nie jest w stanie nas zaskoczyć, na rynku wciąż pojawiają się nowe rozwiązania, które podnoszą IQ urządzeń elektronicznych. Do sprzętów o wyższej inteligencji z całą pewnością należy zaliczyć nowe telewizory LG . Co więcej, można o nich powiedzieć, że są inteligentne niemal w każdym wymiarze! O tym, czego można się spodziewać po nowych telewizorach LG z AI, a także jak korzystnie dokonać zakupu takiego urządzenia, przeczytasz w naszym artykule.

 

Personalizacja AI

Obietnica personalizacji zawsze brzmi dobrze, jednak co konkretnie oznacza ten termin w kontekście inteligentnych telewizorów LG? Najprościej rzecz ujmując, chodzi o to, że obie najważniejsze funkcjonalności telewizora – czyli obraz i dźwięk – samoczynnie dostosowują się do przestrzeni. Co to oznacza? W kontekście obrazu – dopasowywanie się jasności wyświetlacza do pory dnia i ilości światła, które wpada przez okno (AI Brightness Controll). W przypadku dźwięku natomiast – automatyczne dostrajanie się do wielkości i układu pomieszczenia za sprawą wirtualnego systemu dźwięku przestrzennego.

AI Picture Pro

Wybierając telewizor LG z funkcjami AI, można mieć pewność, że każdy seans filmowy będzie pełen emocji. I to dosłownie! Błyskawiczna analiza rozkładu kolorów i detali obrazu pozwala podnieść jakość odbioru poprzez wydobycie z niego głębi i zwiększenie kontrastu między obiektami na pierwszym tle. Taka perspektywa również pełniej oddaje intencje wizualne twórcy materiału filmowego.

Polecane strefa okazji

AI Sound Pro

Telewizory LG z funkcjami AI dbają o wrażenia dźwiękowe w wielu wymiarach. Nie tylko potrafią dostosowywać dźwięk do warunków pomieszczenia, o czym wspominaliśmy powyżej, ale też inteligentnie skalują i remasterują dźwięk, aby uzyskać wrażenie przestrzenności. Również dialogi w każdym filmie są wyraźnie słyszalne i nie znikają w gąszczu innych dźwięków. Wszystko po to, by we własnym salonie móc się poczuć jak w kinie.

AI Experience

Trzeba przyznać, że tworząc serię telewizorów LG z funkcjami AI, producent pomyślał o wszystkim, nawet o… wsparciu, którego nie widać. AI Experience to kilka usług, które poprawiają doświadczenie korzystania z telewizora, a których obecność pozwala w pełni skupić się na rozrywce:

  • AI Consierge – jest inteligentnym asystentem, który pomaga użytkownikom w zarządzaniu funkcjami telewizora. Ułatwia wyszukiwanie treści, sugeruje filmy i seriale na podstawie preferencji użytkownika i udziela informacji o wybranych programach;
  • AI Picture Wizard – jak sama nazwa wskazuje, ta funkcja automatycznie dostosowuje ustawienia obrazu – wszystko po to, aby zapewnić użytkownikowi optymalne wrażenia wizualne. Funkcja analizuje warunki panujące w pomieszczeniu oraz rodzaj wyświetlanego obrazu i na tej podstawie poprawia jakość obrazu poprzez dostosowanie kontrastu, jasności i koloru;
  • AI Chatbot – to interaktywny chatbot, za którego pośrednictwem użytkownicy mogą uzyskiwać odpowiedzi na pytania dotyczące telewizora i jego funkcji. W te sposób można uzyskać pomoc w przypadku pojawienia się problemów bądź skorzystać z porad dotyczących obsługi urządzenia;
  • My Profile – ostatnią z funkcji AI Experience jest My Profile, który pozwala na personalizację doświadczenia użytkownika. Za jej pomocą można stworzyć profil, w którym użytkownik zapisze preferencje dotyczące oglądania, co pozwala na lepsze rekomendacje treści oraz dostosowanie ustawień urządzenia do potrzeb konkretnej osoby.

Pełne aktualizacje systemu webOS przez 5 lat

Najlepszy telewizor to z pewnością taki, którego nie trzeba zbyt często wymieniać. Marka LG doskonale to wie, dlatego wraz z zakupem telewizorów LG z funkcjami AI użytkownik dostaje 5-letnią gwarancję na regularną i – co najważniejsze – zupełnie darmową aktualizację systemu webOS i wszelkich usprawnień. Telewizor sam wymienia się więc na nowszy model, i to bez żadnego zaangażowania ze strony użytkownika.

Seans filmowy przed telewizorem LG

Wszystko to już teraz brzmi bardzo dobrze, ale może zacząć brzmieć jeszcze lepiej po informacji o naszej akcji promocyjnej marki LG trwającej od 1.10 do 3.11.2024 roku ofercie cashbacku do 1000 złotych na wybrane telewizory LG z funkcjami AI.

Aby wziąć udział w promocji, po zakupie jednego ze wskazanych modeli telewizorów LG w okresie jej trwania wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, dołączyć do niego dowód zakupu, zdjęcie naklejki znamionowej i zdjęcie produktu oraz podać szczegóły umowy, a potem już tylko czekać na zwrot części pieniędzy zainwestowanych w urządzenie.

Polecane telewizory
Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny?

Napisz nam, co myślisz

0/2000
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki RTV EURO AGD, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, @: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

Zostaw nam swoją opinię

Przykro nam, że ten artykuł nie spełnił Twoich oczekiwań. Chcemy się dowiedzieć, co możemy poprawić.

Wybierz jedną z opcji: *

Jeśli chcesz, podaj nam więcej szczegółów:

0/2000
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki RTV EURO AGD, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, @: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

Dziękujemy za dodatkowy komentarz!

Zapisaliśmy Twoją wiadomość. Pomoże nam poprawić i ulepszyć treści w serwisie.

Dziękujemy! Zapisaliśmy Twoją opinię

Już zapisaliśmy Twój głos!

Dziękujemy!