Ubezpieczenia
Pomożemy, jeśli z twoim sprzętem stanie się coś złego
Nasze ubezpieczenie wydłuża ochronę w razie awarii po gwarancji producenta i zapewnia pełną ochronę w razie uszkodzeń.

Czym się wyróżniamy?
Uznajemy 93%*
zgłaszanych szkód
Oferujemy najszerszy zakres
ubezpieczenia na rynku
* Na podstawie danych dla szkód zgłoszonych w 2023 r. z umów ubezpieczenia zawartych w wariancie pełnym z STU ERGO Hestia S.A, będących w okresie i zakresie ochrony danej polisy. Każda decyzja w sprawie szkody podejmowana jest indywidualnie w oparciu o zapisy Warunków Ubezpieczenia oraz okres i zakres posiadanej ochrony ubezpieczeniowej.
Ubezpieczenie telewizora, laptopa i komputera PC, audio, konsol, dużego i małego AGD

Wariant Podstawowy
Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet
do 5 lat od zakupuNaprawimy sprzęt u ciebie lub zabierzemy go do serwisu, a jeśli jego waga przekracza 10 kg, transport masz za darmo
Naprawimy sprzęt bez ukrytych kosztów i limitu zgłaszanych szkód
Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna
Naprawimy uszkodzony sprzęt, np. gdy go upuścisz, zalejesz lub uszkodzi go twoje dziecko
Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz obecny w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem
Wariant Pełny
Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet do 5 lub 7 lat od zakupu (w zależności od rodzaju sprzętu)
Naprawimy sprzęt u ciebie, a jeśli to konieczne, zabierzemy go za darmo do serwisu
Naprawimy sprzęt bez ukrytych kosztów i limitu zgłaszanych szkód
Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna
Naprawimy uszkodzony sprzęt, np. gdy go upuścisz, zalejesz lub uszkodzi go twoje dziecko
Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz obecny w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem
Na jak długo chcesz ubezpieczyć sprzęt?
Wariant Podstawowy
Chronimy twój sprzęt w razie awarii po upływie gwarancji producenta.
Na dodatkowy rok
Na 3 dodatkowe lata
W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.
Dowiedz się więcej*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.
Wariant Pełny
Chronimy twój sprzęt w razie awarii po upływie gwarancji producenta oraz dodatkowo w razie:
- uszkodzenia,
- utraty sprzętu w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku.
Na 3 lata
Na 5 lat
W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.
Dowiedz się więcejDo 5 lub 7 lat
W tym wariancie zapłacisz za pomocą automatycznej płatności miesięcznej kartą Visa lub MasterCard.
Dowiedz się więcej*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.
Dlaczego opłaca się ubezpieczyć sprzęt?
1 na 4 uszkodzenia telewizorów powodują dzieci
Koszt naprawy matrycy to 2000–3000 zł
1 na 2 uszkodzenia laptopów powstaje w wyniku zalania lub upuszczenia
Koszt naprawy zalanego lub upuszczonego laptopa to 1000–1500 zł
2 na 3 awarie AGD były tak poważne, że sprzęt nie nadawał się do użycia
Powyższe kwoty to średni koszt naprawy na terenie Polski w 2022 roku. Faktyczny koszt może różnić się w zależności od uszkodzonego sprzętu oraz miejsca naprawy.
Ubezpieczenie smartfona i tabletu

Ochrona Ekranu
Wymienimy stłuczony ekran nawet do 5 lat od zakupu (w zależności od sposobu płatności)
Zabierzemy sprzęt do serwisu i odwieziemy
po naprawieNaprawimy uszkodzony sprzęt, np. gdy
go upuścisz lub zalejesz – nawet do 5 lat po zakupie
(w zależności od sposobu płatności)Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet do 5 lat od zakupu (w zależności od sposobu płatności)
Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna
Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz go w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku
Wariant Pełny
Wymienimy stłuczony ekran nawet do 5 lat od zakupu (w zależności od sposobu płatności)
Zabierzemy sprzęt do serwisu i odwieziemy
po naprawieNaprawimy uszkodzony sprzęt, np. gdy
go upuścisz lub zalejesz – nawet do 5 lat po zakupie
(w zależności od sposobu płatności)Naprawimy awarie po gwarancji producenta nawet do 5 lat od zakupu (w zależności od sposobu płatności)
Wymienimy sprzęt na nowy, jeśli naprawa będzie niemożliwa lub nieopłacalna
Otrzymasz nowy sprzęt, jeśli stracisz go w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku
Na jak długo chcesz ubezpieczyć sprzęt?
Ochrona Ekranu
Chronimy twój sprzęt w razie uszkodzeń ekranu. Naprawimy:
- samą szybkę i wyświetlacz,
- obudowę wraz z szybką i wyświetlaczem, jeśli twój sprzęt jest wodoodporny i wymaga większej naprawy.
Pamiętaj! Ochrona Ekranu nie obejmuje zalania sprzętu. Możesz zgłosić szkodę tylko raz w roku ubezpieczeniowym, który zaczyna się w dniu zawarcia umowy. Po 12 miesiącach automatycznie rozpoczniemy kolejny rok ubezpieczeniowy, jeśli wykupisz ubezpieczenie na dłużej niż rok.
Na rok
Na 2 lata
W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.
Dowiedz się więcejDo 5 lat
W tym wariancie zapłacisz za pomocą automatycznej płatności miesięcznej kartą Visa lub MasterCard.
Dowiedz się więcej*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.
Wariant Pełny
Chronimy twój sprzęt w razie awarii po upływie gwarancji producenta oraz dodatkowo w razie:
- uszkodzenia,
- utraty sprzętu w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku.
Na rok od zakupu sprzętu i rok po gwarancji producenta
W tym wariancie masz do wyboru płatność: jednorazową, w 10 częściach lub razem z ratami za sprzęt.
Dowiedz się więcejDo 5 lat
W tym wariancie zapłacisz za pomocą automatycznej płatności miesięcznej kartą Visa lub MasterCard.
Dowiedz się więcej*Okres gwarancji zależy od kupionego sprzętu. Ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii.
Dlaczego opłaca się ubezpieczyć sprzęt?
3 na 4 uszkodzenia powstają w wyniku upuszczenia lub upadku sprzętu
Koszt wymiany wyświetlacza w smartfonie lub tablecie to 500–1500 zł
Powyższe kwoty to średni koszt naprawy na terenie Polski w 2022 roku. Faktyczny koszt może różnić się w zależności od uszkodzonego sprzętu oraz miejsca naprawy.
Jak zapłacisz za ubezpieczenie?
Za ubezpieczenie płacisz jednorazowo przy zakupie sprzętu.
Za ubezpieczenie zapłacisz w 10 częściach. Pierwszą część opłacisz od razu podczas zakupu, a kolejne wpłacasz co miesiąc na konto, które znajdziesz w swojej polisie.
Co miesiąc automatycznie pobierzemy z twojego konta kwotę składki.
Poznaj zalety tej płatności:
- nie musisz pamiętać o samodzielnej i terminowej zapłacie za ubezpieczenie
- chronisz swój sprzęt tak długo, jak długo płacisz składki – nawet do 5 lub 7 lat (w zależności od sprzętu)
- dodanie karty jest całkowicie bezpieczne
- w każdej chwili możesz zrezygnować z ubezpieczenia
Aby skorzystać z tej metody płatności, dodaj swoją kartę Visa lub Mastercard w trakcie zakupu ubezpieczenia.
Możesz skorzystać z tej metody płatności tylko, jeśli kupujesz sprzęt na raty. Dodamy do nich koszt twojego ubezpieczenia. Oznacza to, że płacisz składki za ubezpieczenie razem z ratami kredytu.
Jak zgłosić szkodę?
Na początek wybierz towarzystwo ubezpieczeniowe, z którym masz podpisaną umowę:
-
1
Zanim rozpoczniesz, przygotuj:
- numer polisy
- krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
- Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
- lokalizację uszkodzonego sprzętu
-
2
Złóż zgłoszenie przez formularz na stronie ERGO Hestia
Przejdź do formularza
Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.
ERGO Hestia
tel. +58 766 33 11
Co dalej?
Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.
-
1
Zanim rozpoczniesz, przygotuj:
- numer polisy
- krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
- Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
- lokalizację uszkodzonego sprzętu
-
2
Sprawdź datę zakupu polisy i zgłoś szkodę
Polisa kupiona przed 1 sierpnia 2022 roku
Skontaktuj się z ubezpieczycielem telefonicznie.
AXA Assistance
Wariant Podstawowy
tel. 22 327 65 93
Wariant Pełny lub Ochrona Ekranu
tel. 22 327 65 94
Polisa kupiona 1 sierpnia 2022 roku lub później
Przejdź do formularzaMożesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.
AXA Assistance
tel. 22 290 71 07
Co dalej?
Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.
-
1
Zanim rozpoczniesz, przygotuj:
- numer polisy
- krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
- Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
- lokalizację uszkodzonego sprzętu
-
2
Zgłoś szkodę telefonicznie
Skontaktuj się z ubezpieczycielem telefonicznie.
Colonnade Insurance
Wariant Podstawowy
tel. 22 759 32 62
Wariant Pełny
tel. 22 327 65 91
Co dalej?
Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.
-
1
Zanim rozpoczniesz, przygotuj:
- numer polisy
- krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
- Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
- lokalizację uszkodzonego sprzętu
-
2
Złóż zgłoszenie przez formularz na stronie UNIQA
Przejdź do formularza
Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.
UNIQA
tel. +22 290 71 08
Co dalej?
Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.
-
1
Zanim rozpoczniesz, przygotuj:
- numer polisy
- krótki opis szkody – uwzględnij datę i okoliczności, w których powstała
- Twoje dane: imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz korespondencyjny
- lokalizację uszkodzonego sprzętu
-
2
Złóż zgłoszenie przez formularz na stronie Amtrust
Przejdź do formularza
Możesz też skontaktować się z ubezpieczycielem telefonicznie.
Amtrust
tel. +22 290 71 09
Co dalej?
Ubezpieczyciel przekaże Ci dalsze informacje dotyczące naprawy szkody.
Nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego znajdziesz na swojej polisie:
w wiadomości e-mail – wysłaliśmy Ci ją z adresu powiadomienie@euro.com.pl.
w Historii zakupów na swoim koncie Euro – wybierz sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie, a następnie kliknij Dokumenty i pobierz polisę „Przedłuż gwarancję”.
Ubezpieczenie zostało kupione w naszym sklepie stacjonarnym? Poszukaj wersji papierowej polisy.
Dokumenty ubezpieczeniowe
Co jeszcze musisz wiedzieć o podstawowej i pełnej ochronie swojego sprzętu?
- wykupując ochronę sprzętu, podpisujesz umowę ubezpieczenia z ubezpieczycielem
- ubezpieczenie dotyczy sprzętu o wartości powyżej 100 zł
- ubezpieczenie dla firmy obowiązuje po roku od zakupu sprzętu, jeśli wystąpi ryzyko awarii
- jeśli wartość szkody nie przekroczy 500 zł (dla umów ubezpieczenia zawartych od 28.11.2023 r.), wymienimy sprzęt na nowy – bez próby naprawy
- jeśli wartość szkody nie przekroczy 300 zł (dla umów ubezpieczenia zawartych do 27.11.2023 r.), wymienimy sprzęt na nowy – bez próby naprawy
- koszt ubezpieczenia zależy od jego okresu i wariantu oraz ceny kupionego sprzętu
Warunki ubezpieczenia i regulaminy
Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia (oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i sklepie euro.com.pl)
Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia - obowiązujące od 02.01.2023 do 25.08.2024
Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia - obowiązujące od 02.11.2020 do 01.01.2023
Warunki Ubezpieczenia ERGO Hestia - obowiązujące do 01.11.2020
Warunki Ubezpieczenia AXA Assistance – obowiązujące do 31.12.2023
Warunki Ubezpieczenia AXA Assistance - obowiązujące do 17.02.2022
Warunki Ubezpieczenia Colonnade Insurance – dla umów zawartych do 30 listopada 2019 roku
Warunki Ubezpieczenia UNIQA – oferta dostępna w naszych sklepach stacjonarnych
Warunki Ubezpieczenia UNIQA - obowiązujące od 10.11.2023 do 23.07.2024
Warunki Ubezpieczenia AmTrust – oferta dostępna w naszych sklepach stacjonarnych
Warunki Ubezpieczenia AmTrust - obowiązujące od 20.11.2023 do 04.11.2024
Regulamin promocji „EURO płaci miesięczną składkę za Ciebie"
Regulamin promocji "EURO płaci jedną miesięczną składkę za Ciebie Edycja 2"
Regulamin promocji "EURO płaci jedną miesięczną składkę za Ciebie Edycja 3"
Regulamin promocji "EURO płaci jedną miesięczną składkę za Ciebie Edycja 4"
Regulamin promocji "EURO płaci jedną miesięczną składkę za Ciebie Edycja 5"
Regulamin promocji "EURO płaci jedną miesięczną składkę za Ciebie Edycja 6"
Regulamin promocji "EURO płaci jedną miesięczną składkę za Ciebie Edycja 7"
Polisa nie jest gwarancją jakości (w rozumieniu art. 577-581 k.c.) ani też rękojmią za wady fizyczne lub prawne.
Z zakresem ubezpieczenia i wyłączeniami odpowiedzialności ubezpieczycieli możesz zapoznać się dodatkowo w naszych sklepach stacjonarnych.
Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu

855 855 811
pon. – pt.
od 8:00 do 21:00
sob. – niedz.
od 9:00 do 18:00

Najczęściej zadawane pytania
Przedłuż Gwarancję® można nabyć do sprzętów dostępnych w sieci RTV EURO AGD i sklepie internetowym www.euro.com.pl o cenie minimum 100 zł.
Przedłuż Gwarancję® w Wariancie Podstawowym możesz nabyć w dniu zakupu sprzętu lub w ciągu 24 miesięcy od jego zakupu (firmy w ciągu 12 miesięcy od jego zakupu). Przedłuż Gwarancję® w Wariancie Pełnym, Uzupełniającym i Ochrona Ekranu możesz nabyć tylko w dniu zakupu sprzętu.
Cena Przedłuż Gwarancję® zależy od ceny sprzętu, wariantu ochrony i okresu jej trwania. O szczegóły zapytaj sprzedawcę lub sprawdź na www.euro.com.pl w opisie danego urządzenia.
Ochrona sprzętu to inaczej ubezpieczenie, które możesz znać pod nazwą Przedłuż Gwarancję®. Oznacza to, że aby skorzystać z ochrony sprzętu, musisz podpisać umowę ubezpieczenia z ubezpieczycielem. My, RTV EURO AGD, jesteśmy tylko pośrednikiem.
Skorzystaj z naszego ubezpieczenia, a my zapewnimy ochronę twojego sprzętu w razie:
- nagłej awarii po gwarancji producenta,
- uszkodzenia,
- kradzieży z włamaniem lub rabunku.
W przypadku decyzji o wymianie sprzętu na nowy, klient będzie mógł wybrać dowolny sprzęt tego samego rodzaju do ceny jaką zapłacił za ubezpieczony sprzęt. Wymiana sprzętu na nowy odbywa się zatem do pełnej sumy ubezpieczenia!
Polisa Przedłuż Gwarancję® przechodzi każdorazowo na posiadacza sprzętu, wystarczy przekazać dokument ubezpieczenia wraz ze sprzętem. Nowy właściciel sprzętu staje się Uprawnionym do zgłoszenia szkody z polisy.
Przedłuż Gwarancję® zapewnia Ci szeroką ochronę, abyś mógł w pełni cieszyć się nowym sprzętem. Są jednak
sytuacje, których nie możemy objąć ochroną.
Przedłuż Gwarancję® nie pokrywa kosztów:
·
wymiany elementów podlegających zużyciu, np. baterii, akumulatorów, żarówek, filtrów, uszczelek itp..;
·
będących następstwem zwykłego zużycia sprzętu, korozji, zmian estetycznych, które nie wpływają na prawidłowe działanie sprzętu;
·
uszkodzeń sprzętu powstałych podczas transportu sprzętu z EURO do miejsca zamieszkania/siedziby ubezpieczonego (wyłączenie nie dotyczy sprzętu przenośnego)
Przedłuż Gwarancję® nie obejmuje awarii lub uszkodzeń wywołanych:
·
rażącym niedbalstwem (wyłączenie nie dotyczy wariantu pełnego) lub umyślnym uszkodzeniem, np. w wyniku frustracji,
·
w skutek używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem,
·
wirusami komputerowymi, wadliwym oprogramowaniem lub niezgodnym z instrukcją obsługi sprzętu podłączeniem do sieci elektrycznej/gazowej.
W przypadku wymiany sprzętu, bez pośrednictwa EURO, w ramach gwarancji producenta, zawsze należy o tym powiadomić
Centrum Autoryzacji Szkód Ubezpieczyciela. Wówczas okres ochrony dla ryzyka:
1.
uszkodzenia sprzętu, kradzieży z włamaniem, rabunku oraz ryzyka rozmrożenia żywności trwa do końca okresu ochrony wskazanego w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wymienionego,
2.
awarii sprzętu – obejmuje tę samą sumę ubezpieczenia oraz ten sam okres ubezpieczenia, jaki jest określony w dokumencie ubezpieczenia sprzętu, który został wymieniony, z tym, że jego bieg rozpoczyna się po upływie gwarancji producenta lub odpowiedzialności z tytułu rękojmi, pod warunkiem powiadomienia Centrum Autoryzacji Szkód o dokonaniu wymiany.
W przypadku wymiany sprzętu na nowy w ramach likwidacji szkody z Przedłuż Gwarancję®, ubezpieczenie wygasa (kończy się odpowiedzialność Ubezpieczyciela).
Z Przedłuż Gwarancję® można zrezygnować w terminie:
- 30 dni - w przypadku osób fizycznych,
- 7 dni - w przypadku firm.