60 zł RABATU
przy zakupie co najmniej 2 Towarów objętych kodem w łącznej cenie min. 300 zł. Kod został załączony do przesłanej do Ciebie wiadomości sms lub e-mail. Odnajdziesz go też w swoim Koncie Moje Euro.
Kod można wykorzystać przy zakupie co najmniej 2 Towarów w łącznej cenie min. 300 zł brutto z wyłączeniem Towarów marki Apple, oznaczonych jako „Przedsprzedaż" lub „Wyprzedaż", „Zapowiedź", outletowych a także biorących udział w innych promocjach cenowych. Kod nie obejmuje Treści cyfrowych. Rabat w wysokości 60 zł rozłoży się proporcjonalnie na objęte kodem Towary. Kod nie łączy się z innymi kodami rabatowymi. Kod może zostać wykorzystany w terminie jego ważności w sklepach RTV EURO AGD i na euro.com.pl (z wyłączeniem outletów)
Sklep Internetowy:
Zaloguj się do swojego Konta Moje Euro.
Dodaj do koszyka co najmniej 2 Towary objęte kodem w łącznej cenie min. 300 zł.
Wpisz kod w koszyku w polu: „Masz kod rabatowy?” i zaakceptuj przyciskiem „Zastosuj kod”.
Po wykonaniu powyższych czynności zostanie naliczony rabat w wysokości 60 zł, który rozłoży się proporcjonalnie na objęte kodem Towary.
Sklep fizyczny:
Przed wystawieniem dokumentu sprzedaży co najmniej dwóch Towarów objętych kodem w łącznej cenie min. 300 zł, przekaż kod sprzedawcy w Sklepie fizycznym.
Sprzedawca naliczy rabat w wysokości 60 zł, który rozłoży się proporcjonalnie na objęte kodem Towary.
Centrum Obsługi klienta:
W trakcie Zamówień lub Rezerwacji telefonicznych pod numerem 855 855 855 (opłata według taryfy operatora) co najmniej dwóch Towarów objętych kodem w łącznej cenie min. 300 zł podaj kod operatorowi COK.
Operator COK naliczy rabat w wysokości 60 zł, który rozłoży się proporcjonalnie na objęte kodem Towary.
Wszelkie reklamacje, zastrzeżenia lub uwagi mogą być składane w dowolnej formie, przykładowo:
1. pocztą w formie pisemnej na adres: „EURO-net” Sp. z o.o. ul. Muszkieterów 15,
02-273 Warszawa z dopiskiem „Konto Klienta - Moje Euro” lub
2. za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego pod adresem: https://www.euro.com.pl/cms/pomoc-formularz-kontaktowy.bhtml lub
3. mailowo na adres: sklep.internetowy@euro.com.pl lub
4. osobiście w siedzibie Organizatora.
Odpowiedzi na reklamacje będą udzielane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Klient składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie jej rozpatrzenia w formie odpowiadającej tej, w jakiej złożył reklamację, przy czym jeśli reklamacja została złożona osobiście Klient zostanie powiadomiony pocztą lub mailowo, w zależności od wyboru Klienta dokonanego podczas składania reklamacji.
Możliwość skorzystania z procedury reklamacyjnej pozostaje bez uszczerbku dla uprawnień Klienta do kierowania roszczeń na podstawie i w granicach przepisów obowiązującego prawa i dochodzenia ich przed sądami powszechnymi.